Innkjøper

Arbeidsoppgaver:

  • Forestå innkjøp til bedriftens drift og prosjekter.
  • Ordrebehandling med oppfølging av innkjøpene og leveranser.
  • Utarbeide og vedlikeholde innkjøpsplaner iht. prosjektplaner.
  • Fakturakontroll i forhold til avtalte bestillinger og kontrakter.
  • Leverandørstyring, inkl. ansvar for forhandling og vedlikehold av leverandøravtaler, samt følge markedsutviklingen og innhente opplysninger om nye produkter og leverandører.
  • Vurdere lagerhold i forhold til behovet.
  • Videreutvikle en profesjonell innkjøpsfunksjon.

Kvalifikasjoner:

  • Økonomisk eller teknisk utdanning. Relevant erfaring kan kompensere utdanningsnivå.
  • Noen års innkjøpserfaring vil være en fordel.
  • Muntlig og skriftlig norsk og engelsk på et profesjonelt nivå.

Personlige egenskaper:

Du bør

  • Kommersiell innstilling.
  • Selvgående, strukturert og ryddig.
  • Samarbeidsvillig og god på relasjoner.
  • God på kommunikasjon, både internt i bedriften og utad mot leverandører.
  • Løsnings-, endrings- og utviklingsorientert.

Vi kan tilby:

  • En variert arbeidshverdag.
  • Store muligheter til selvstyring.
  • Faglige utfordringer og vekst.
  • Et nyskapende, innovativt og godt arbeidsmiljø der det er «høyt under taket».
  • Deltaking i spennende prosjekt som gir mulighet til faglig utfordring og utvikling.
  • Kompetente medarbeidere, krevende kunder og en stor gruppe dyktige leverandører.
  • Påvirkning på den videre utviklingen av våre arbeidsmetoder.
  • Konkurransedyktige betingelser og gode pensjons- og forsikringsordninger.
  • Bedriftshelsetjeneste.
  • Hjelp til å finne bolig.

Arbeidssted er på verftet sine fasiliteter i Omastrand i Hardanger, i vakre omgivelser med store muligheter for et spennende og aktivt friluftsliv.

For mer informasjon om stillingen kontakt HR-leder Kirsten Mc Clellan Steine, mob. 95245066, eller driftsansvarlig Olav Bru, mob. 930 88 337, eller besøk vår hjemmeside www.fjellstrand.no

Send en kort søknad og CV på e-post til: kirsten.mc.clellan.steine@fjellstrand.no

Når du sender inn en søknad om stilling hos Fjellstrand AS, vil vi normalt kreve visse typer informasjon for å kunne evaluere kandidater som en del av rekrutteringsprosedyrene våre, og for å etablere grunnlaget for et tilbud på arbeid dersom dette blir aktuelt. Din informasjon vil ikke bli brukt til andre formål og vil ikke bli distribuert til andre parter med mindre du har gitt din aksept før slik distribusjon.

Hvilken informasjon lagres?

Navn, e-postadresse, telefonnummer, samt visse dokumenter som søknadsbrev, CV, utdanningsutskrifter og referansebrev fra tidligere arbeidsgivere.

Hvor lenge lagres informasjonen?

Informasjonen kan lagres på Fjellstrand IT-system i opptil 6 måneder fra søknadstidspunktet og vil bare bli brukt av personell ved Fjellstrand, og spesielt bare av personer som er direkte involvert i rekrutteringsprosessen. Du kan be om at Fjellstrand informerer deg om hvilken informasjon som holdes om deg i Fjellstrand og hvordan den brukes i rekrutteringsprosessen.

Informasjonen om meg er feil?

Hvis informasjonen som holdes, er feil, ufullstendig eller ikke relevant, kan du be om at den blir rettet, slettet eller endret, i henhold til gjeldende forskrifter på forespørselstidspunktet.

Hvem kontakter jeg dersom jeg ønsker å få informasjonen min endret eller slettet?

Ta kontakt med oss på e-post; Kirsten.Mc.Clellan.Steine@fjellstrand.no