Innkjøper
Arbeidsoppgaver:
- Forestå innkjøp til bedriftens drift og prosjekter.
- Ordrebehandling med oppfølging av innkjøpene og leveranser.
- Utarbeide og vedlikeholde innkjøpsplaner iht. prosjektplaner.
- Fakturakontroll i forhold til avtalte bestillinger og kontrakter.
- Leverandørstyring, inkl. ansvar for forhandling og vedlikehold av leverandøravtaler, samt følge markedsutviklingen og innhente opplysninger om nye produkter og leverandører.
- Vurdere lagerhold i forhold til behovet.
- Videreutvikle en profesjonell innkjøpsfunksjon.
Kvalifikasjoner:
- Økonomisk eller teknisk utdanning. Relevant erfaring kan kompensere utdanningsnivå.
- Noen års innkjøpserfaring vil være en fordel.
- Muntlig og skriftlig norsk og engelsk på et profesjonelt nivå.
Personlige egenskaper:
Du bør
- Kommersiell innstilling.
- Selvgående, strukturert og ryddig.
- Samarbeidsvillig og god på relasjoner.
- God på kommunikasjon, både internt i bedriften og utad mot leverandører.
- Løsnings-, endrings- og utviklingsorientert.
Vi kan tilby:
- En variert arbeidshverdag.
- Store muligheter til selvstyring.
- Faglige utfordringer og vekst.
- Et nyskapende, innovativt og godt arbeidsmiljø der det er «høyt under taket».
- Deltaking i spennende prosjekt som gir mulighet til faglig utfordring og utvikling.
- Kompetente medarbeidere, krevende kunder og en stor gruppe dyktige leverandører.
- Påvirkning på den videre utviklingen av våre arbeidsmetoder.
- Konkurransedyktige betingelser og gode pensjons- og forsikringsordninger.
- Bedriftshelsetjeneste.
- Hjelp til å finne bolig.
Arbeidssted er på verftet sine fasiliteter i Omastrand i Hardanger, i vakre omgivelser med store muligheter for et spennende og aktivt friluftsliv.
For mer informasjon om stillingen kontakt HR-leder Kirsten Mc Clellan Steine, mob. 95245066, eller driftsansvarlig Olav Bru, mob. 930 88 337, eller besøk vår hjemmeside www.fjellstrand.no
Send en kort søknad og CV på e-post til: kirsten.mc.clellan.steine@fjellstrand.no